Produkt jest dostępny

YOUNG DIVA-5 W DIAGNOZIE ADHD U DZIECI I MŁODZIEŻY: PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI DLA SPECJALISTÓW

Certyfikowane szkolenie online


Chcesz rozwijać swoje umiejętności w diagnozie psychologicznej dzieci i młodzieży? 

Jeśli pracujesz już jako diagnosta lub planujesz specjalizować się w tym obszarze, naprawdę warto poznać Young DIVĘ-5 – ustrukturalizowany wywiad diagnostyczny, który dostarcza rzetelnych i szczegółowych informacji o Twoim młodym Pacjencie z podejrzeniem ADHD. To narzędzie znakomicie uzupełnia wyniki uzyskane podczas obserwacji, badań psychometrycznych czy klasycznego wywiadu. Jego skuteczne zastosowanie wymaga jednak odpowiedniego przygotowania.

Podczas tego szkolenia:

  • dowiesz się, jak przygotować się do pierwszej rozmowy z rodzicem, a potem z dzieckiem z podejrzeniem ADHD,
  • nauczysz się, jak krok po kroku przeprowadzić badanie przy użyciu Young DIVY-5,
  • poznasz zasady całościowej i trafnej interpretacji wyników,
  • unikniesz najczęstszych błędów w prowadzeniu wywiadu i analizie danych,
  • zobaczysz, jak wykorzystywać Young DIVĘ-5 nie tylko jako kolejne narzędzie w baterii testów, lecz także jako sposób na budowanie relacji i zaufania w procesie diagnozy.

To szkolenie jest stworzone z myślą o praktyce! Prowadząca – doświadczona psycholożka-diagnostka – przeprowadzi Cię przez każdy etap badania diagnostycznego w kierunku ADHD i pokaże, jak efektywnie korzystać z Young DIVY-5 w codziennej pracy z pacjentami.

Dlaczego warto? Przede wszystkim dlatego, że Young DIVA-5 to narzędzie, które nie tylko wspiera rzetelną diagnozę zgodną z kryteriami wskazanymi w DSM-5, ale również pozwala lepiej poznać i zrozumieć specyfikę funkcjonowania młodego Pacjenta. Prowadząc wywiad z wykorzystaniem Young DIVY-5 dowiesz się, jakie są jego mocne strony, trudności i sposób, w jaki objawy ADHD manifestują się w codzienności. 

Umiejętnie przeprowadzone przez Ciebie badanie z wykorzystaniem Young DIVY-5 to realne wsparcie zarówno dla dziecka, jak i jego rodziny. Daje podstawę nie tylko do postawienia rzetelnego rozpoznania, ale również do tego, co najważniejsze: zaplanowania indywidualnie dopasowanych oddziaływań terapeutycznych. 

Na tym webinarze stawiamy przede wszystkim na praktyczne wskazówki oparte na przykładach z gabinetu oraz gotowe rozwiązania i algorytmy postępowania, które możesz od razu wdrożyć w swojej praktyce diagnostycznej.  Niezależnie od tego, czy jesteś na początku swojej ścieżki zawodowej, czy też chcesz wzmocnić i uporządkować swój warsztat – wyjdziesz z tego webinaru z najnowszą i przede wszystkim praktyczną wiedzą, którą podniesie jakość i usprawni prowadzone przez Ciebie procesy diagnozy.


PRAKTYCZNY PROGRAM


  • Co każdy psycholog-diagnosta musi wiedzieć o ADHD? Aktualne kryteria diagnostyczne i wskazówki do diagnozy zgodne z klasyfikacjami DSM-V i ICD-11 
  • Wskazówki do prowadzenia wywiadu wstępnego z rodzicami i z Pacjentem 
  • Zastosowanie narzędzia Young DIVA-5 w diagnozie ADHD u dzieci i młodzieży 
  • Struktura Young DIVY-5 i zasady jej wykorzystania w całościowym procesie diagnozy w kierunku ADHD u dzieci i młodzieży 
  • O czym pamiętać, stosując Young DIVĘ-5 w praktyce diagnostycznej? 
  • Interpretacja wyników uzyskanych w Young DIVIE-5 - krok po kroku 
  • Jak zintegrować wyniki Young DIVY-5 z danymi uzyskanymi z innych źródeł? 
  • Rola Young DIVY-5 w postawieniu ostatecznego rozpoznania 


DLA KOGO?

Webinar będzie skierowany do wszystkich specjalistów, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie prowadzenia wywiadu diagnostycznego i diagnozowania ADHD  przy wykorzystaniu narzędzi psychometrycznych. Zapraszamy zwłaszcza ambitnych studentów, psychologów i psychoterapeutów różnych nurtów, specjalistów psychologii klinicznej, lekarzy POZ, psychiatrów oraz innych specjalności.


Uwaga! Webinar zalicza godziny praktyk studenckich, stażu. Godziny mogą się sumować, gdy wybierzesz więcej niż jeden webinar. Podbijamy dziennik praktyk przy 5 (lub więcej) ukończonych szkoleniach. Zainteresowanych studentów prosimy o kontakt na: [email protected]

Certyfikat ze szkolenia można użyć do przedłużenia certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej PTTPB. 


Webinar poprowadzi Anna Papis:

Psycholożka-diagnostka z wieloletnim doświadczeniem w pracy z Pacjentami i ich Rodzinami, specjalizująca się w diagnozie dzieci i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi. Absolwentka Wydziału Psychologii i studiów podyplomowych z zakresu stosowanej analizy zachowania Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA. Ukończyła również liczne kursy i szkolenia dotyczące diagnozy oraz pracy z dziećmi i młodzieżą. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Centrum Wczesnej Interwencji „Krok po Kroku”, poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz placówkach oświatowych. Prowadzi szkolenia dla kadr w edukacji, treningi wychowawcze i warsztaty psychoedukacyjne.

Sprawdź inne szkolenia PsychoMedicEDU

"Dziecko lub nastolatek chce odebrać sobie życie - procedury reagowania dla psychologów, terapeutów i pedagogów" mgr Małgorzata Łuba "Transpłciowość i niebinarność u dzieci i młodzieży: diagnoza, terapia, wsparcie dla rodzin" dr hab. n. społ. Grzegorz Iniewicz, prof. UJ “DIVA-5 w diagnozie ADHD u dorosłych: strategie badania i interpretowania wyników” Magdalena Jaworska “Metafora jako skuteczne narzędzie terapeutyczne: wskazówki dla specjalistów” dr Małgorzata Łysiak "Diagnoza autyzmu z wykorzystaniem narzędzi psychologicznych" mgr Martyna Czopowicz

Co zyskam wykupując bilet na szkolenie online?

W cenie zawierają się:

  • Dostęp do nagrania szkolenia – przez 90 dni od daty premiery lub zakupu.
  • imienny certyfikat uczestnictwa – szkolenia organizowane w ramach PsychoMedic.edu.pl są certyfikowane, a certyfikat otrzymują nie tylko osoby, które biorą udział w szkoleniu „na żywo”, ale również te, które korzystają z nagrania archiwalnego.
  • Dostęp do społeczności “PsychoMedic Edu” – zaproszenie do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie można wymieniać się doświadczeniami i informacjami o kolejnych wydarzeniach.



Sprawdź ofertę subskrypcji naszych szkoleń TUTAJ

Najczęściej zadawane pytania:

Premiery szkoleń odbywają się w określonym terminie - najbliższe znajdziesz w zakładce: Nadchodzące Szkolenia. Później są umieszczane na platformie PsychoMedic.edu.pl i można je wykupić i obejrzeć w dowolnym czasie.

Do siedmiu dni od dnia premiery szkolenia jest ono dostępne na stronie PsychoMedic.edu.pl w zakładce Szkolenia.

Tak, wszystkie szkolenia na platformie PsychoMedic.edu.pl są certyfikowane.

Certyfikat otrzymasz po ukończeniu szkolenia/kursu. Trafi on na Twoją skrzynkę mailową oraz do zakładki Moje Certyfikaty, na Twoim koncie na platformie PsychoMedic.edu.pl. Pamiętaj, aby po skończonej nauce kliknąć przycisk: Oznacz jako ukończone. Certyfikaty są wydawane zarówno dla osób uczestniczących w szkoleniu na żywo, jak i dla tych, które korzystały z zamieszczonego nagrania.

Jeżeli otrzymasz certyfikat z błędnymi danymi prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami drogą mailową. Wiadomość skieruj na adres: [email protected].

Za zakup szkoleń na stronie PsychoMedic.edu.pl można otrzymać fakturę. Wystarczy na swoim koncie wpisać odpowiednie dane (wraz z numerem NIP), na które wystawiona zostanie faktura. Dokumenty wysyłane są na adres mailowy w ciągu jednego dnia roboczego. Osoby, które chcą otrzymać fakturę imienną (bez numeru NIP) proszone są o skierowanie prośby bezpośrednio na: [email protected].

Za subskrypcję miesięczną można zapłacić jedynie poprzez podpięcie karty. Obecnie nie dysponujemy inną formą płatności przy subskrypcji miesięcznej.

W ramach subskrypcji otrzymujesz dostęp do wszystkich szkoleń oraz symulacji terapeutycznych dostępnych na platformie PsychoMedic.edu.pl. Subskrypcja nie obejmuje kursów, które są dodatkowo płatne.

Dostęp do jednorazowego szkolenia otrzymujesz na 90 dni od momentu zakupu. Z kolei dostęp do kursu masz przez 365 dni, od dnia zakupu.

Karta - Click to Pay / Przelew / Płacę później: BLIK Płacę później - Peo Pay - Twisto / Google Pay / Visa Mobile /

Napisz do nas bezpośrednio na adres e-mail: [email protected].