Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), produkty elektroniczne oraz treści cyfrowe dostarczane w ramach platformy www.psychomedic.edu.pl, które nie są zapisane na nośniku materialnym, nie podlegają zwrotowi po ich dostarczeniu, chyba że strony postanowiły inaczej. Rozpoczęcie korzystania z treści cyfrowych jest równoznaczne z utratą prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z wyrażoną zgodą na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Reklamacje
Wszelkie ewentualne reklamacje Użytkownik powinien zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected].
Reklamacja składana przez Użytkownika Platformy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług powinna zawierać:
Usługodawca rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień, termin na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Użytkownika.