8 kluczowych zalet kursu “Diagnoza ADHD u Dorosłych”:
Zostań diagnostą i zdobądź nowe kwalifikacje
Jako absolwent(ka) kursu będziesz miał(a) możliwość dołączenia do naszego zespołu! Średnie miesięczne wynagrodzenie naszych absolwentów wynosi 15 000 zł/mc. Zapewniamy superwizję oraz wsparcie opiekuna merytorycznego – doświadczonego psychologa klinicznego. Oferujemy stałe szkolenia, dzięki którym Twoje diagnozy będą wykonywane na najwyższym światowym poziomie.
Kurs ADHD w PsychoMedic to inwestycja w rozwój zawodowy i możliwość zostania specjalistą w jednej z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin psychologii. Szkolenie pozwoli uzupełnić wiedzę i uruchomić nowy kanał zarobkowania.
Ukończenie kursu jest ważnym atutem przy rekrutacji, ale nie jest równoznaczne z decyzją o zatrudnieniu.
Możliwość edukacji online
Ten unikatowy kurs jest dostępny wyłącznie u nas. Możesz zdobywać wiedzę i umiejętności z dowolnego miejsca, bez konieczności opuszczania domu.
Model diagnozy wypracowany w oparciu o 10 lat doświadczenia
Nasza metoda diagnozy ADHD powstawała przez 10 lat, w oparciu o doświadczenie kliniczne naszych specjalistów (również poza granicami Polski – Norwegia, Dania, Szwecja) oraz wiedzę rozszerzaną na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Podejście jest skuteczne i wielokrotnie sprawdzone w praktyce.
Najbardziej ceniony ośrodek leczenia zaburzeń rozwojowych
PsychoMedic to ośrodek ceniony za wysoką jakość diagnozy i leczenia całościowych zaburzeń rozwojowych. Nasze kursy ADHD ukończyło już ponad 15 tysięcy psychologów i psychoterapeutów, co czyni je jednymi z najbardziej cenionych w Polsce.
Fundamentalne szkolenie z diagnozy ADHD
Kurs ADHD w PsychoMedic to fundament dla każdego, kto chce profesjonalnie zajmować się diagnozą. Uczymy podstaw teoretycznych oraz praktycznych umiejętności niezbędnych w pracy diagnosty.
Praktyczne narzędzia + demonstracje sesji
Pokażemy Ci, jak w praktyce wykorzystywać profesjonalne narzędzia diagnostyczne. Unikalnym elementem są demonstracje sesji diagnostycznych — nauka poprzez modelowanie.
Kompleksowe przygotowanie do samodzielnej diagnozy
Wyjdziesz z kursu z wiedzą i umiejętnościami, które pozwolą Ci samodzielnie przeprowadzać procesy diagnostyczne ADHD — w pełni przygotowany(-a) do pracy jako diagnosta.
Certyfikat uczestnictwa
Po kursie otrzymasz certyfikat potwierdzający uczestnictwo, wiedzę i umiejętności w diagnozowaniu ADHD u dorosłych — cenny dodatek do CV i drzwi do nowych możliwości zawodowych.
Poznasz zasady planowania diagnozy ADHD u dorosłych – kurs uczy, jak “skroić na miarę” proces diagnostyczny i terapeutyczny dla każdego Pacjenta, który zgłosi się do Twojego gabinetu.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności diagnostyczne. Nauczysz się zachowywać „kliniczną neutralność” i prowadzić diagnozę tak, aby rzeczywiście poznać Pacjenta i jego styl funkcjonowania, zachowując przy tym otwartość na inne niż ADHD, potencjalne wyjaśnienia dla jego trudności.
Nauczysz się właściwego interpretowania trudności Pacjentów. Dowiesz się, jakie trudności – wskazane przez Pacjenta w wywiadzie i ujawnione podczas badania narzędziami psychometrycznymi – wskazują na ADHD, a jakie powinny skłonić do diagnostyki różnicowej, i jak tę diagnostykę przeprowadzić.
Otrzymasz wskazówki, jak pracować z Pacjentem tak, aby uniknąć błędów i nie pominąć rzadko omawianych, a istotnych dla diagnozy ADHD objawów.
Uczymy tzw. złotych standardów w diagnozie i terapii ADHD, zgodnych z wytycznymi APA oraz brytyjskiego NICE.
Kurs jest prowadzony zgodnie z zasadą: maksimum praktyki, minimum teorii.
Wyróżnikiem są demonstracje sesji diagnostycznych (“scenki”) — pokazujemy m.in. jak prowadzić wywiad i na co zwracać uwagę podczas obserwacji Pacjenta.
W cenę szkolenia wliczone są dodatkowe materiały szkoleniowe.
Kurs ma formę online: możesz realizować go, kiedy chcesz i gdzie chcesz.
Wiemy, jak dużą odpowiedzialnością obarczona jest diagnoza ADHD. Szkolenie składa się z 7 obszernych modułów obejmujących kluczowe aspekty pracy z Pacjentami neuroatypowymi:
Diagnoza i oddziaływania terapeutyczne dla dorosłych z ADHD - najważniejsze informacje
Wywiad ogólny i rozwojowy z Pacjentem, wykorzystanie narzędzi neuropsychologicznych, konstruowanie opinii końcowej
Różnicowanie ADHD, autyzmu i zaburzeń osobowości różnych typów
Różnicowanie ADHD, ChAD i zaburzenia osobowości typu borderline
“Męskie” i “kobiece” ADHD - jak uwzględniać płeć Pacjenta w procesie diagnozy i terapii?
Wykorzystanie narzędzi DIVA-5, MOXO, CVLT w procesie diagnozy; różnicowanie ADHD z depresją, zespołem lęku uogólnionego i złożonym zespołem stresu pourazowego (c-PTSD)
Symulacja sesji diagnostycznej z Pacjentem z podejrzeniem ADHD
Wszyscy Kursanci otrzymują na koniec certyfikat uczestnictwa zaliczający 30h szkolenia.
Z jakich materiałów szkoleniowych będziemy korzystać podczas kursu?
Wywiad rozwojowy
Struktura i przykłady pytań dotyczących historii rozwoju dziecka, pozwalających ocenić wczesne objawy ADHD oraz ich wpływ na funkcjonowanie w różnych obszarach życia.
Wywiad ogólny – komplet pytań
Zbiór pytań do wywiadu klinicznego z pacjentem lub jego opiekunem, obejmujący m.in. objawy, funkcjonowanie społeczne, szkolne i zawodowe oraz współwystępujące trudności.
DIVA-5 (Diagnostic Interview for ADHD in Adults)
Standaryzowane narzędzie do diagnozy ADHD u dorosłych zgodnie z kryteriami DSM-5, pozwalające na szczegółową ocenę objawów w dzieciństwie i w dorosłości.
ASRS (Adult ADHD Self-Report Scale)
Kwestionariusz samooceny objawów ADHD u dorosłych, pomocny w wstępnej identyfikacji problemów oraz monitorowaniu nasilenia objawów w procesie diagnostycznym.
Agata Kowalska: specjalistka psychologii klinicznej, diagnostka. Przeprowadza m.in. badania w kierunku ADHD, zaburzeń ze spektrum autyzmu, zaburzeń osobowości, ocenę funkcji poznawczych czy poziomu inteligencji u dorosłych. Doświadczenie zdobywała m.in. w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie (Szpital Tworkowski). Sporządza również opinie psychologiczne na potrzeby sądów i prokuratur. Chętnie dzieli się swoją wiedzą z innymi specjalistami: jest autorką kursów dotyczących diagnozy zaburzeń neurorozwojowych i diagnozy różnicowej. Pełni funkcję szkoleniowca, superwizorki i konsultantki merytorycznej zespołu psychologów-diagnostów PsychoMedic. Prowadzi także staż z zakresu diagnozy psychologicznej dla absolwentów psychologii.
Olga Maracewicz: psycholożka-diagnostka i psychoterapeutka poznawczo-behawioralna z wieloletnim doświadczeniem w pracy z Pacjentami. Specjalizuje się w diagnozie i terapii dzieci oraz dorosłych z zaburzeniami neurorozwojowymi. Doświadczenie zdobywała między innymi w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim oraz Psychiatrycznym Oddziale Dziennym przy ul. Koszykowej. Przez wiele lat pracowała również w oświacie. Od lat praktykuje jako szkoleniowiec, prowadząc kursy dla kadr w edukacji oraz treningi psychoedukacyjne, wychowawcze.
Karina Makara: psycholożka (absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego) i psychoterapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie specjalizacji w Instytucie Poznawczym. Zdobywała doświadczenie kliniczne w różnorodnych placówkach dla dorosłych i młodzieży: m.in. Specjalistycznym Szpitalu im. Ludwika Rydygiera w Krakowie, oddziale dziennym Szpitala Klinicznego im. Józefa Babińskiego w Krakowie, Fundacji Inkluzja, ośrodkach wychowawczych. Zajmuje się diagnozą, wsparciem psychologicznym i psychoterapią dla dorosłych z doświadczeniem neuroróżnorodności, różnymi zaburzeniami zdrowia psychicznego, zmagających się z kryzysami życiowymi i poczuciem utraty sensu życia. Jest autorką licznych artykułów w uznanym w środowisku miesięczniku “Świat Problemów”.
Szczegółowy program każdego kursu, informacje o prowadzących oraz dostępnych materiałach znajdziesz w jego opisie na platformie PsychoMedic.edu.pl. Opis zawiera m.in. tematykę poszczególnych modułów, sylwetki prowadzących oraz wskazanie grupy docelowej. Zachęcamy do zapoznania się z treścią kursu, który Cię interesuje. W przypadku dodatkowych pytań – chętnie pomożemy! Napisz do nas na: [email protected].
Tak, wszystkie kursy na platformie PsychoMedic.edu.pl są certyfikowane.
Certyfikat otrzymasz po ukończeniu kursu. Trafi on na Twoją skrzynkę mailową oraz do zakładki Moje Certyfikaty, na Twoim koncie na platformie PsychoMedic.edu.pl. Pamiętaj, aby po skończonej nauce kliknąć przycisk: Oznacz jako ukończone.
Jeżeli otrzymasz certyfikat z błędnymi danymi prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami drogą mailową. Wiadomość skieruj na adres: [email protected].
Tak, większość certyfikatów zawiera informację o liczbie godzin kursu. Jeśli Twój certyfikat nie będzie zawierał tej informacji, prosimy o niezwłoczny kontakt drogą mailową: [email protected] – nasz zespół poprawi dokument i dopisze godziny.
Nie, kurs nie kończy się egzaminem. Aby go ukończyć, należy przejść przez wszystkie moduły i wysłuchać w pełni materiału na stronie. Udział online oraz realizacja całego programu są równoznaczne z ukończeniem kursu i otrzymaniem certyfikatu.
Za zakup kursu na stronie PsychoMedic.edu.pl można otrzymać fakturę. Wystarczy na swoim koncie wpisać odpowiednie dane (wraz z numerem NIP), na które wystawiona zostanie faktura. Dokumenty wysyłane są na adres mailowy w ciągu jednego dnia roboczego. Osoby, które chcą otrzymać fakturę imienną (bez numeru NIP) proszone są o skierowanie prośby bezpośrednio na: [email protected].
Dostęp do kursu otrzymujesz na 365 dni, od dnia zakupu.
Możliwe metody płatności za kursy na platformie PsychoMedic.edu.pl to: Karta - Click to Pay / Przelew / Płacę później: BLIK Płacę później - Peo Pay - Twisto / Google Pay / Visa Mobile /
Kursy są nagrywane z wyprzedzeniem, dzięki czemu można je wykupić i realizować w dowolnym, dogodnym dla siebie czasie. Po zakupie kursu na platformie PsychoMedic.edu.pl, otrzymuje się 365 dni dostępu do materiałów – liczone od daty zakupu.
Napisz do nas bezpośrednio na adres e-mail: [email protected].