Miło nam poinformować, że grono prelegentów Kongresu NeuroPerspektywy 2026 zasili dr Agnieszka Siedler – psycholog dzieci i młodzieży, diagnosta zaburzeń neurorozwojowych, doktor nauk humanistycznych i adiunkt w Zakładzie Psychologii Klinicznej Dzieci i Młodzieży w Instytucie Psychologii Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
W tekście przeczytasz:
Dr Siedler w swojej pracy koncentruje się na funkcjonowaniu dzieci i dorosłych z zaburzeniami neurorozwojowymi, szczególnie w kontekście zaburzeń psychicznych, zjawiska maskowania oraz rozwoju tożsamości. Jest autorką i współautorką licznych publikacji naukowych poświęconych tym zagadnieniom.
Podczas Kongresu Neuroperspektywy 2026 dr Agnieszka Siedler poruszy temat podejścia neuroafirmatywnego do diagnozy i terapii zaburzeń neurorozwojowych. W swoim wystąpieniu przedstawi podobieństwa i różnice między modelem neuroafirmatywnym a podejściem medycznym, omówi zmianę paradygmatu w pracy z osobami dorosłymi oraz wskaże, jakie implikacje ma to podejście dla procesu diagnostycznego i terapeutycznego.
Przypominamy, że Kongres odbędzie się 14 marca 2026 roku w formule online.
NeuroPerspektywy 2026 to wydarzenie, które powstało z potrzeby łączenia specjalistycznej wiedzy z praktyką kliniczną. Zespół PsychoMedic od lat buduje środowisko eksperckie, skupiające lekarzy psychiatrów, psychologów, psychoterapeutów i neurologów – praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy z osobami neuroróżnorodnymi.
Naszą misją jest nie tylko skuteczne leczenie, ale również dzielenie się wiedzą, która ma realny wpływ na poprawę jakości życia pacjentów. Dzięki kompleksowemu podejściu diagnostycznemu i terapeutycznemu – wspartemu najnowszymi narzędziami oraz standardami – codziennie pomagamy osobom z ADHD, ASD, zaburzeniami lękowymi, depresją i innymi trudnościami psychicznymi i rozwojowymi.
Kongres NeuroPerspektywy to przestrzeń, w której praktyka spotyka się z aktualną wiedzą naukową. To wydarzenie dla tych, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje, poszerzać horyzonty i działać skuteczniej – niezależnie od tego, czy są specjalistami, nauczycielami, rodzicami czy opiekunami.